Searching...
Monday, August 9, 2010

Promosi! : FREE! Marketing Tools!

Salam 1Malaysia,
Bersempena dengan musim perayaan dan permintaan yang menggalakkan daripada pelanggan, i-Webz dengan sukacitanya melancarkan promosi Marketing Tools percuma kepada semua pelanggan baru dan lama. Para pelanggan mempunyai pilihan untuk menggunakan tools yang ditawarkan atau tidak pada bila-bila masa.

Promosi tools terbaru adalah seperti berikut:
  • Free! Page Peel - Tool ini merupakan antara top 5 kaedah pemasaran yang paling berkesan. Kami menyediakan design percuma untuk iklan page peel anda yang bernilai RM45+. Contoh adalah seperti di bucu atas kanan website ini.
  • Free! Floating Ads - Iklan terapung atau 'floating' ini berfungsi untuk 'menangkap' penglihatan sesiapa sahaja yang melayar laman web anda untuk promosi2 baru atau item 'hot' yang anda mahu perkenalkan secara pantas. Contoh seperti di bucu kanan bawah website ini.
  • Free! Submit SEO - Anda tidak mahu menunggu lama untuk website anda ditempatkan dalam list enjin-enjin pencari yang famous seperti Google & Yahoo!? Optimisasi SEO adalah sangat penting supaya website, produk, & perniagaan mudah dicari oleh orang lain dan secara tidak langsung menggandakan reputasi dan prestasi jualan.

0 comments:

Post a Comment

 
Back to top!